Kniha návštěv


16.2.2015 13:36 |  Martin

Zdravím všechny do Modřínu. díky za super dovolenou v příjemném prostředí a super kuchyní. Sedlákovi z Tábora

16.2.2015 10:57 |  Jakub, Petra a Pavel Procházkovi

Zdravíme všechny z Pensionu Modřín, ve kterém jsme strávili naprosto úžasný minulý týden. Byla to již naše čtvrtá návštěva a určitě ne poslední. Perfektní počasí, luxusní pension a ti nejlepší lidé, kteří se o Vás starají...nic lepšího jsme si nemohli přát. Náš tříletý syn je tam jako doma a byl ho opět "plný dům" :-) Děkujeme za všechno a už se nemůžeme dočkat, až se k Vám zase vrátíme. Procházkovi, Olomouc.

8.2.2015 23:15 |  Romana Motyková motyková@aulix.cz

Krásný den i noc, Pallovi!
Rok je zase pryč a my opět pomyslně odstřihujeme metr do našeho odjezdu k Vám. A opět s "dětmi"! Zase je budeme mít s sebou :-)! Těšíme se moc na domácí atmosféru i výborné kulinářské zážitky. Tak na shledanou za dva týdny!
Romana Motyková :-)

8.2.2015 20:36 |  Pavel Pechánek

Dobrý den, dnes jsme u Vás byli na obědě s dětmi a moc děkujeme za výborné jídlo a také za milou a pozornou obsluhu.

20.1.2015 17:09 |  Zdenál zdiving@seznam.cz

Koukám jako blázen!
Modřín znám pár let a idkyž je trochu drahý na poměry Úpy, tak si nemyslím, že by vařili špatně.
Ale to se z nějakých fritovaných kuřecích nesmyslů nepozná.
Měli jste si dát steak, nebo nějakou specialitku, umí toho dost.. Alespoň cizinci chodí vždy ven s úsměvem.
Kuchař je dost cestovatel a s jídlem si hraje, jestli Vám někdo doporučil Modřín, měli jste v tom doporučování zůstat a nechat si něco doporučit, vždy jsem dostal to co mohli udělat.
Křídla a guláš máte doma :-) Ale každý podle chuti...
To už napovídá o tom, jací asi budete hosti, ty prudící od začátku poznám, jdou jednou za rok do restaurace, 4 piva jedna pizza ale ty číšníku makej a směj se, jsme přeci hosté.
Co se nápojů týká, tak panák za 70,- Kč je dost, vysokohorská přirážka, ne.. :-) ale zase je zde fajn atmosféra přátelská, rodinná, alespoň byla v loňské sezóně.
Jo a nejsem nějaký najatý anonym, klidně si o tom všem můžeme popovídat, email na mne máte.
Přeji všem zaměstnancům Modřínu hodně normálních hostů a vůbec si z pár prudičů nic nedělejte.
Protože kdyby byli všichni spokojeni, tak je to podezřelý...
VŠICHNI JSOU ŠŤASNÝ!!!
Zdenál

13.1.2015 11:12 |  Petr Pořízek petr.porizek@gmail.com

Vážení,

omlouvám se za za tu hrubku, samozřejmě jsem myslel přísloví "Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde."

Děkuji za pochopení, příště si příspěvek nechám zkontrolovat textovým editorem.

Zdraví
Petr Pořízek

13.1.2015 10:24 |  Petr Pořízek petr.porizek@gmail.com

Vážení diskutující,

byl jsem s rodinou v penzionu Modřín od 31.12.2014 do 5.1.2015. Ubytování, stravování i lyžování bylo výborné, silvestrovská večeře vynikající a novoroční ohňostroj úchvatný a nečekaně profesionální. Byli jsme zde již popáté, s majiteli se již dobře známe, takže upozorňuji předem, že asi nejsme zcela objektivní hodnotitelé. Velmi osobní a přátelský přístup k hostům a osobní nasazení majitelů i ostatních pracovníků je důvodem, proč jezdíme raději sem, než do "anonymních" zařízení.

V uvedenou dobu, kdy si pan Lubomír stěžuje na obsluhu, jsme byli rovněž na večeři v dotčené restauraci. Pravdou je, že bylo plno a že jsme museli čekat o něco déle, než při průměrném provozu. Byli jsme však v klidu, protože nám bylo jasné, že v době špičky, kdy požadavky na kuchyň a bar jsou maximální, musíme počítat s delší dobou přípravy objednávek. Slušné vztahy vyžadují i pochopení druhé strany a její okamžité situace a ne přístup typu "já jsem tady host a jestli nebude vše podle mých představ, tak si budu stěžovat". Některé restaurace tuto záležitost řeší poznámkou v jídelním lístku, že příprava minutek vyžaduje delší dobu, např. 45 minut, ale mně to zavání takovým tím americkým způsobem varování, jakože "Pitím horké kávy se můžete opařit!". Doufejme, že až si stížnost pana Lubomíra přečtou úředníci v Bruselu, tak se nebudou muset časy přípravy minutek a rychlost obsluhy uvádět v jídelníčku povinně. Do české hospody se stopkami a s bruselskou příručkou už by nás asi nebavilo chodit. Také ovšem platí přísloví "Kdo chce psa být, hůl si vždy najde." Při sledování televizního pořadu "Prostřeno" si divák této "reality show" užije naplno různých výtek, hlavně za situace, kdy hostitel nabídne hostům hezké prostředí. Pokud jde o jídlo, tak my bychom špatné jídlo, na rozdíl od stěžovatele, nesnědli, takže těžko následně hodnotit. Podle nás kvalita jídla byla výborná, měl jsem i "tatarák" a "medium" steak, což si někde, kde si nejsem jist, určitě nedávám.

Nejsem schopen posoudit, zda se pan Lubomír cítil dotčen oprávněně, ale naštěstí máme všichni právo výběru, takže snad se mu jinde líbit více.

My už se těšíme na další pobyt, pravděpodobně již příští měsíc o jarních prázdninách. Máme vždy naopak obavu, aby zde pro nás ještě měli volnou kapacitu.

Přejeme majitelům i ostatním pracovníkům hodně spokojených zákazníků.

Petr Pořízek, Praha 9

5.1.2015 20:16 |  Lubomír

Dobrý večer pane. Pallo,

Nemohu s vámi souhlasit , kvalita jídla byla opravdu špatná a kvalita vaši obsluhy byla pod úrovní která by měla reprezentovat váš Pension.Kdy vaše obsluha zadàvala
Mou objednàvku do počítače opravdu nevím asi na ni zapoměla a zadávají pozdě a tím pàdem došlo ke zpoždění naší objednávky a proto bych ze strany obsluhy očekával omluvu,ale to se nestalo protože mobil byl obsluze přednější

Možná že nevíte že lidi kteří poskytují služby ve vašem penzionu tak by vás měli reprezentovat a to opravdu nedělali,ale jestliže jste spokojen tak přeji mnoho spokojených a tím pàdem nenàročnÿch zàkazníků
Lubomír

5.1.2015 11:03 |  ondřej palla ondrejpalla@seznam.cz

Jako majitel Pensionu Modřín jsem povinen reagovat na předešlý příspěvek .Jelikož jsem nebyl osobně přítomen , nemohu hodnotit práci mých zaměstnanců v tomto konkrétním případě. Naše restaurace je vybavena počítačovou kasou a tak mohu pouze reagovat na zmiňované časy. V 18.50 byl objednán stůl s cca 9 jídly plus přílohy, dále pak v 18,59 byl objednán další stůl s cca 4 jídly a následně v 19.02 byl objednán stůl pana Lubomíra .
Z kasy mohu pouze zjistit , že pan Lubomír platil za svoji objednávku v 20,23. Z výše uvedeného je celkem zřejmé , že nemohl na objednané jídlo čekat dle časů, které uvádí. Kvalita jídla byla asi opravdu špatná , jelikož z křídel se nám vrátili pouze kosti . Děkuji Palla

4.1.2015 15:27 |  Lubomír lubka@volny.cz

Dobrý den,
včera jsem se rozhodl pozvat své přátele na večeři ve Velké Úpě.Byl nám doporučen Pension Modřín.
Při příchodu jsem byl příjemně překvapen interiérem restaurace .
Restaurace nebyla plná a o její chod se starali tři číšníci
Na jídelní lístek jsme čekali 15minut po objednàní pití a jídla jsme dostali objednané pití téměř okamžitě a od té doby si nás nikdo nevšímal číšnice kterà stála za výčepem neustále s někým esemeskovala a hosté kteří seděli naproti výčepu ji evidentně nezajîmali .Po hodině čekání jsem se zeptal zda nám nabídne ještě něco k pití a jak to vypadà s naší objednávkou .Bylo my odpovězeno že jsme si objednali minuty a že nechápe kam spěchàme .
Jídlo přinesl číšník cca za 1hodinu 30min bez omluvy a příborů teprve na vyžàdàni nàm přbory byly dodány
Co se týkà kvality jídla tak ta neodpovídala ani ceně a ani délce čekàní a navíc kuřecí křidélka na medu byla cítit u kosti zkaženinou